W dniu 19 listopada w Warszawie w Hotelu Sound Garden odbyła się Konferencja E-comerde B2B, którą swoim patronatem objęła Polska Izba Gospodarcza Elektrotechniki.
Z ramienia Izby w spotkaniu uczestniczył Prezes Marek Wajszczyk.
Agenda konferencji:
10:00 - 10:10 Powitanie gości, otwarcie konferencji, Jerzy Osika, prezes Promedia
10:10 - 10:40 Sprzedawaj w Internecie albo giń. Jak cyfryzacja buduje przewagę konkurencyjną - panel dyskusyjny, Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode;Damian Sinior, Head of Growth, Strix Poland; Piotr Michalak, Head of SEO & GA, Harbingers; Magda Staszczyk, Marketing & eCommerce Director, Biuro Paczka
10:40 - 11:10 Odkryj potencjał e-commerce B2B i sprawdź, czym kierować się przy wyborze platformy,Agnieszka Lipka, Senior New Bussines Manager, AtomStore; Gabriela Gil, Marketing & Communications Manager, AtomStore
11:10 - 11:40 Customizacja projektów eCommerce B2B: Jak sprostać wyzwaniom i czy warto inwestować w dedykowane rozwiązania?Przemysław Połeć, Strategic Partnerships Manager, Sylius;Radosław Żurawski, eCommerce Consultant/CSO, BitBag
12:20 - 12:50 Konfiguratory w e-commerce B2B - ryzyko czy game changer? O optymalizacji sprzedaży za pomocą konfiguratorów w 3 krokach, Błażej Łukomski, CEO, Hummerce & Best.net
12:50 - 13:20 Technologia i marketing idą w parze. MarTech na przykładzie case studies, Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, Ideo Force; Marcin Lipiec, E-commerce Manager, Ideo
13:20 - 13:50 Czy w e-commerce B2B opinie są potrzebne?, Sebastian Horoszko, CEO, Zaufane.pl
14:50 - 15:20 Efektywny start i skalowanie w e-commerce B2B: strategie wejścia, optymalizacji i zwiększania sprzedaży, Żaneta Hofmann-Delbor, Account Manager, IdoSell
15:20 - 15:40 Aplikacja mobilna, personalizacja i UX: jak standardy z B2C napędzają przyszłość B2B, Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com
15:40 - 16:00 E-commerce B2B nie gryzie: Dlaczego handlowcy nie powinni obawiać się digitalizacji?, Tomasz Puszczyk, IT Business Development Manager, SpyroSoft Ecommerce
16:00 - 16:20 Efektywna logistyka i obsługa Klienta w E-Commerce B2B. Miary skuteczności, Piotr Skobało, Managing Partner, Magna Valor; Adam Sobolewski, Managing Partner, Magna Valor